09 Oct
Pop Up Vs SEO

Pop Up Vs SEO

Să scoatem la analiza pop urile si felul in care ne pot afecta in SEO. Pop-up-urile pot fi foarte enervante pentru cititori, dar sunt un favorit al webmasterilor. Sunt foarte bune pentru conversii, astfel încât nu există nici o dorință pentru a elimina ferestrele pop-up.

Adevărata provocare constă în afișarea pop-up-urilor într-un mod care este cel mai eficient pentru conversii și, în același timp, nu este intruziv pentru cititori. În această postare, să examinăm cum să folosiți ferestrele de tip pop-up în siguranță, fără a afecta SEO pe site-ul dvs. web.

De Ce Ar Trebui Să Folosești Pop-Up-uri

Pop-up-urile sunt instrumente excelente pentru a atrage atenția cititorilor și a-l direcționa către anumite zone sau conținut al site-ului dvs. web. Ei pot convinge un client să cumpere un produs, să plătească pentru un serviciu, să se înscrie la un buletin informativ, să reînnoiască un abonament și multe altele. Un studiu realizat de SumoMe a descoperit că pop-up-urile, în general, au o rată de conversie de 3,09%. Această cifră poate ajunge până la 9,28 când vine vorba de pop-up-uri performante.

Puteți utiliza, de asemenea, ferestre pop-up pentru a direcționa vizitatorii către orice buton de apelare la acțiune, pentru a face anunțuri și a oferi informații.

Cum să Proiectați un Pop Up Care se Transformă

În studiul de mai sus, este posibil să fi observat că nu toate ferestrele pop sunt la fel de eficiente în conversie. Ratele de conversie cresc semnificativ pentru ferestrele pop-up performante. Deci, să ne luăm timpul necesar pentru a înțelege ce înseamnă crearea unui pop-up minunat. Iată 8 aspecte ale unui pop-up bun:

Un titlu atrăgător și relevant, care transmite imediat despre pop-up (Abonați-vă! Black Friday Sale! Etc). O descriere clară care nu lasă cititorii să ghicească este esențială. Ar trebui să dezvăluiți pentru ce este pop-up-ul dvs., nu doar pentru că ar putea fi considerată publicitate înșelătoare (pe care FTC nu o permite), ci și pentru că arată spammy - oamenii vor să știe ce fac clic. Ați face clic pe o fereastră care a spus doar GRATUIT, fără alte detalii? Probabil ca nu, apelul vizual este, de asemenea, cheie. Folosiți culori, imagini și fonturi care ies în evidență doar aveți grijă să nu treceți peste bord. Graficele nebune sau stilurile datate pot face ca un optin să arate ca spam, astfel încât să țineți cont de tendințele actuale de design, precum și aspectul propriului site web atunci când creați pop-up. Pop-up-ul trebuie să fie relevant pentru contextul paginii web pe care apare.

Trebuie să folosiți mai întâi pagina pentru a crea valoare, apoi să utilizați acea valoare pentru a crea interes în fereastra pop-up. De exemplu, pe o pagină de blog, ați putea cere cititorilor să se aboneze la blog, în timp ce pe magazinul dvs. le puteți cere să se aboneze la oferte.
Alături de relevanță, pop-up-ul dvs. ar trebui plasat într-o locație care are sens. Majoritatea cititorilor nu se vor abona la blogul dvs. înainte de a citi ceva, deci adăugarea unui optin de tip slide-in odată ce au ajuns la jumătatea paginii sau un pop-up când au terminat articolul ar fi probabil mai bine. Gândește-te logic când alegi cum și unde îți așezi pop-urile.
Oferiți ceva care are valoare cititorilor voștri. Faceți că merită să faceți clic pe pop-up. Reducerile, accesul la conținut mai valoros, abonamentele gratuite, link-urile pentru lectură ulterioară pot face ca vizitatorii să facă clic pe pop-up.

Pop-up-ul ar trebui să fie o legătură directă către conținutul dorit. Cititorul nu trebuie să facă clic de prea multe ori sau să efectueze mai multe acțiuni după ce faceți clic pe fereastra pop-up. Dacă oferiți un abonament la newsletter, cititorii ar trebui să poată introduce informațiile și să aterizeze pe o pagină de urmărire utilă, conexă, care confirmă abonamentul sau chiar împărtășește mai mult conținut de care se pot bucura. Dacă oferiți un cupon, faceți clic pe trebuie să aplicați (sau să copiați) codul și să-l duceți pe utilizator la magazinul dvs.

Crearea unui element de curiozitate poate face, de asemenea, un cititor să facă clic printr-un pop-up. Dar, după cum am menționat anterior, acțiunea ar trebui să conducă la ceva demn. Așa că, în timp ce o reducere de mister sau sfaturi „secrete” pentru reușită sunt niște click-momeală, asigurați-vă că vă îndepliniți promisiunea.
Pe lângă acești factori, trebuie să acordați atenție statisticilor atunci când aveți în vedere modul de utilizare a ferestrelor pop-up. Deși putem împărtăși sfaturi pentru a vă ajuta să vă creați fereastra pop-up, nu vă putem spune ce anume va funcționa cel mai bine pentru site-ul dvs. web în nișa dvs. specifică. Utilizați raportarea sau analizele pentru pluginul sau software-ul dvs. optin pentru a urmări care se transformă ferestrele pop-up și pentru a face îmbunătățiri de acolo.

Google Penalizează Site-urile cu Ferestrele de Tip Pop-Up?

Răspunsul rapid este poate - depinde dacă pop-up-ul dvs. este considerat intruziv. Chiar dacă reușiți să vă optimizați complet ferestrele pop-up, nu înseamnă că puteți merge mai departe și să completați paginile web cu ele. Cel puțin, nu dacă vrei să fii găsit de Google. Unii vizitatori închid pur și simplu fereastra și se îndepărtează de site-ul dvs. web dacă au șansă la un pop-up. Pentru a-i determina pe vizitatori să rămână mai mult timp pe paginile tale web și să-l determine pe Google să te enumere într-un rezultat al căutării, trebuie să te asiguri că pop-up-urile nu sunt intruzive pentru utilizator.

Începând cu 10 ianuarie 2017, Google a început să penalizeze ferestrele de tip pop-up (interstițiale) pe paginile web mobile care sunt intruzive pentru cititor. Google vrea să fie sigur că conținutul care este furnizat utilizatorilor este ușor de accesat indiferent de dispozitivul pe care îl folosesc pentru a naviga pe web.

Metodele de căutare ale Google și ale altor motoare de căutare sunt în continuă evoluție. Astăzi, traficul de pe dispozitivele mobile întrece traficul de pe desktop. În conformitate cu această creștere a traficului mobil, Google include factori de clasificare care pun accent pe experiența mobilă a utilizatorului. Dispozitivele mobile utilizează unele metode de căutare diferite, cum ar fi căutarea locală și căutarea vocală. Motoarele de căutare sunt influențate foarte mult de aceste obiceiuri de căutare ale utilizatorilor de telefonie mobilă. De fapt, Google a trecut la prima indexare pentru mobil și, în orice căutare, Google bots se uită acum la paginile dvs. web mobile înaintea conținutului de pe desktop.

Pentru a face conținutul mai ușor accesibil pe telefoane mobile, Google a prezentat ghiduri mobile care explică ce pop-up-uri sunt acceptabile pe telefoane mobile și ce nu. Regula de bază este că pop-up-urile și orice alt tip de interstiții care sunt intruzive pentru cititori sunt un NU mare pentru SEO. Aceasta se aplică numai paginilor web mobile.

Google oferă exemple de pop-up-uri neintruzive. Pop-up-urile similare cu acestea sunt bune și sunt considerate perfect acceptabile de Google. Pop-up-uri ca răspuns la cerințele legale, cum ar fi verificarea vârstei sau utilizarea cookie-urilor. Același lucru este valabil și pentru ferestrele pop-up care necesită autentificare pentru a accesa conținut blocat. Pop-up-uri care ocupă un spațiu rezonabil al ecranului și sunt ușor de respins. Mesaje mai mici, cum ar fi bannere, inline sau diapozitive, sau conținut ascuns în urma filei.

Google nu acceptă pop-up-uri care afectează în mod semnificativ sau împiedică oamenii să folosească site-ul dvs. web.

Aceasta include:

  • Anunțuri clasice interstițiale și anunțuri splash care întrerup utilizatorii în timp ce navighează între pagini și / sau înainte de a ajunge pe pagina ta de pornire.
  • Ferestre emergente noi care se deschid imediat ce un utilizator face clic pe pagina dvs.
  • Pop-up-uri care acoperă conținut pe care utilizatorii sunt obligați să le închidă pentru a continua să citească. Interstiții independente care trebuie respinse înainte ca utilizatorii să poată accesa conținutul tău.
  • Dispuneri de pagini înșelătoare a căror porțiune de deasupra se arată ca o interstiție.

Din aceste exemple, putem concluziona că următoarele tipuri de interstiții nu vor găsi niciun favor față de Google.

Spammy, dificil de respins pop-up-uri care redirecționează vizitatorii care fac clic accidental pe ele sau diminuează experiența utilizatorilor. Suprapuneri pe ecran complet, covorașe de bun venit și modale de anunțuri. Anunțuri intrusice lightbox. Interstitiale care solicită utilizatorului să instaleze o aplicație mobilă. În timp ce acest lucru poate suna un pic dur, are sens. Google este axat pe experiența utilizatorului și există modalități prin care vă puteți crește în continuare audiența cu ferestrele de tip pop-up, fără a intra pe partea proastă a Google.

Cum să Utilizați Ferestrele de Tip Pop-Up Fără a Dăuna SEO

Dacă ați ajuns la acest punct, ar trebui să aveți o idee despre cum să utilizați ferestrele de tip pop-up și o înțelegere corectă a tipurilor de ferestre pop-up care probabil nu vor afecta SEO-ul site-ului dvs. Puteți lua în considerare utilizarea următoarelor orientări largi atunci când adăugați ferestre de tip pop-up pe site-ul dvs.

Comutați pentru a ieși din ferestrele pop-up cu intenție. John Mueller de la Google a confirmat că interstițiile declanșate de intenția de ieșire sunt încă permise. Sunt doar interstiții care apar între clicul de căutare și accesarea conținutului care au un impact negativ asupra clasamentului. În consecință, ferestrele care apar în timp ce treceți de la o pagină la alta sau apar ferestrele de intenție de ieșire nu vor afecta clasamentul.

Întârzieți apariția pop-up-ului. Așteptați până când cititorii dvs. sunt implicați cu conținutul dvs. și asigurați-vă că pop-up-ul se închide automat. Puteți utiliza Google Analytics pentru a afla timpul mediu în care un utilizator rămâne pe o pagină web. Multe plugin-uri optin includ funcții de declanșare a timpului de configurare sau de declanșare bazate pe interacțiune pentru pop-up-urile dvs., ușurând să le întârziați până când cititorul este implicat în conținutul site-ului dvs.

De asemenea, este o idee bună să mențineți intervale lungi între cele două apariții ale pop-up-urilor dvs. Utilizatorii nu doresc să fie bombardați cu solicitări de „abonare” la fiecare pagină pe care o vizitează. Pop-up bun folosește cookie-uri, astfel încât să puteți detecta și retargeta utilizatori specifici pentru a oferi diferite ferestre de tip pop-up, oferte speciale pentru utilizatorii care returnează sau chiar urmărirea bazată pe interacțiune.

Puteți, de asemenea, să vă gândiți pur și simplu să vă ascundeți ferestrele pop-up pe dispozitive mobile și să le afișați doar pe desktop. Sau puteți să creați și să definiți campanii pop-up specifice pentru diferite dispozitive, astfel încât să puteți utiliza în continuare stilul de mată de bun venit suprapus.

Deci, cum folosiți toate aceste sfaturi pentru a crea și implementa efectiv optini nemaipomenite care nu vor avea ca rezultat o penalizare Google? Sau vă întrebați cum să utilizați pop-up-uri cu WordPress în mod special?

Vă recomandăm OptinMonster. Acest puternic generator de plumb oferă tone de optin și funcții pentru a vă personaliza complet pop-up-urile, covorașele de bun venit, glisarea optinelor, blocajele de conținut, ofertele personalizate și multe altele. Cel mai bine este ușor de utilizat și implementat cu WordPress. Puteți citi recenzia noastră OptinMonster pentru a vedea mai multe capturi de ecran și o plimbare completă, deși începeți, dar pentru a rezuma OptinMonster vă face atât de ușor să creați, personalizați și gestionați propriile dvs. optini și pop-up pentru WordPress.

Crearea actuală a optinilor se întâmplă pe site-ul lor web, unde puteți utiliza constructorul drag and drop, opțiuni de styling încorporate (deși acceptă CSS personalizate), opțiuni mobile, efecte personalizate și setări de campanie pentru a vă proiecta ferestrele pop-up. Puteți selecta, de asemenea, opțiuni generale de cronometrare, precum și intenție de ieșire mai avansată, declanșare de declanșare, inactivitate, programare și multe altele. Acest lucru se completează pe abilitatea de a viza utilizatori specifici pe baza trimiterilor, a geolocalizării, a dispozitivului sau chiar a cookie-urilor pentru campanii personalizate.

Când optinul dvs. este gata, trebuie doar să instalați pluginul, conectați-vă la contul dvs. OptinMonster și selectați optinele pe care doriți să le activați. Și deși există multe alte funcții grozave pe care le-am putea menționa, ultima pe care o vom atinge este analiza încorporată. Puteți observa rapid dintr-o privire ce convertesc ferestrele de tip pop-up și optinele, testarea modificărilor cu testare split A / B și urmărirea performanțelor de pe tabloul de bord.

Deci, dacă sunteți interesat să adăugați ferestre de tip pop-up pe site-ul dvs. web și doriți să vă asigurați că evitați sancțiunile Google, OptinMonster vă oferă toate funcțiile și opțiunile pe care le puteți dori.

Concluzie

Pop-up-urile și alte interstiții au multe lucruri pentru ele. Nimic nu atrage atenția cititorului ca un pop-up, dar mulți utilizatori și roboți Google nu le iau cu drag. Dacă ați observat o creștere a ratei de respingere pe site-ul dvs. în luna ianuarie a acestui an, pop-up-urile dvs. pot fi un motiv posibil pentru asta. În plus, la fel ca la momentul scrierii acestei postări, Google a anunțat că, începând cu data de 15 februarie 2018, anunțul blocant încorporat de Chrome va începe să blocheze reclame care nu sunt IN CONFORMITATE cu standardele stabilite de Coaliția pentru reclame mai bune, dintre care Google este membru. Aceste standarde acoperă atât experiențe desktop cât și mobile. Exemple de astfel de reclame sunt reclame pop-up, reclame mari lipicioase și reclame care redă audio pe neașteptate. De acum, site-urile web vor trebui, de asemenea, să verifice dacă pop-urile lor sunt conforme cu standardele stabilite de Coaliția pentru reclame mai bune.

Pop Up Vs SEO Cum Afecteaza Ferestrele Pop Up SEO Cum Afecteaza Ferestrele Pop Up Traficul

0 Comments

Join Conversation