27 Jun
Sfaturi Rapide Pentru A Perfecta Vanzarea Prin E Mail

16 Sfaturi Rapide Pentru a Perfecta Vanzarea Prin e-mail

16 sfaturi rapide pentru a perfecta vanzarea prin e-mail in dpatiu digital. E-mail-ul rece a devenit in mare măsură o strategie de pălărie neagră, nimeni nu le place să le trimită și nimănui nu le place să le primească.

Dar asta nu inseamnă că nu trebuie să le folosiți.

Potrivit lui Yesware , puteți primi o rată de răspuns de 30-50% la e-mailul la rece. Dar majoritatea companiilor nu primesc nici măcar un profit de 1% din acest canal.

De ce?

Deoarece obtinerea de oameni pentru a raspunde la un e-mail rece pe gheata este dificil.

Intrebarea este cum vă puteți incălzi e-mailurile reci. Dacă le puteți optimiza, puteți spori rata de răspuns și returnează acest canal.

Optimizarea e-mailurilor reci nu inseamnă doar adăugarea primului nume al destinatarilor in e-mail - deși nu funcționează. Dar trebuie să-i arătați destinatarilor că ați pus munca in ințelegerea lor.

Mai jos sunt cateva strategii incercate și testate pe care le puteți utiliza pentru a obține beneficii mai bune de la e-mailurile la rece.

Cele mai bune practici generale pentru vanzarea prin e-mail

Aceste practici pot părea evident pentru unii, dar cu siguranță nu sunt in mod universal in joc. Asigurați-vă că le includeți in strategia dvs. de trimitere prin e-mail:

1. Oferiți valoare

Ce primeste receptorul prin deschiderea e-mailului? Este o bucată de conținut util? O soluție la problema lor? Orice ar fi, asigurați-vă că le dați ceva care le va interesa cu adevărat.

Intr-o eră de suprancărcare a marketingului, mesajele de vanzări funcționează numai dacă oferă valoare.

2. Segmentați-vă lista de e-mailuri

Segmentarea bazei de date de poștă electronică poate avea ca rezultat rate mai bune de deschidere și răspuns, deoarece segmentarea listei dvs. este cheia mesageriei relevante. Dar cand vine vorba de e-mailurile reci, majoritatea celor care comercializează adesea ignoră segmentarea, deoarece găsirea celui mai bun mod de a comprima contactele este dificilă. Pentru a face acest lucru un pic mai ușor pentru dvs., iată cateva modalități de segmentare a bazei de date de marketing prin e-mail:

  • Industrie
  • Zona geografică sau codul poștal
  • Dimensiunea biletelor

Segmentarea bazei de date a e-mailului are nevoie de timp, dar dacă țineți timpul, nu scurtătura ușoară, cu siguranță veți plăti.

3. Personalizați-vă

O căsuță poștală este un spațiu personal. Dacă mesajul dvs. de marketing este aterizarea in spațiul personal al cuiva să le arătați că știți cel puțin puțin despre ei. Deci, includeți numele utilizatorului (sau industria acestuia) pentru a imita senzația de conversație unu-la-unu.

E-mailurile personalizate au o rată de răspuns de 100% mai bună decat omologii lor generici, potrivit unui studiu Woodpecker

Nu luați o abordare cookie-cutter la e-mailurile reci, nu este o situație de o singură mărime.

4. Curățați baza de date pentru a maximiza livrarea

Mesajele de tip e-mail funcționează numai atunci cand aterizați in căsuța de e-mail a potențialului dvs. Dacă doriți să aterizați in căsuța de e-mail a potențialului dvs., ar trebui să vă curățați datele prin efectuarea de verificări de igienă.

Cand ați terminat e-mailurile cu temperaturi scăzute, puteți să vă crească practic peste noapte, dar să faceți o greșeală, aceasta poate răni reputația dvs. de corespondență rău - aveți grijă.

Acestea sunt doar cateva dintre cele mai bune practici pe care ar trebui să le urmați intotdeauna cand creați e-mailuri reci. Dar, dacă doriți să valorificați puterea de trimitere prin e-mail la rece, este esențial să lucrați la fiecare aspect al acestora și să evitați miturile prin e-mail .

Totul de la linia de subiect la preheader la copia e-mailului către CTA poate afecta ratele deschise, răspunsul și conversiile e-mailurilor. Să ne aruncăm mai adanc in specificul optimizării prin e-mail la rece.

Strategia liniei de subiect

Linia subiect este unul dintre elementele cele mai importante ale emailurilor dvs. reci. Aceasta determină rata deschisă, pe care depind ratele de răspuns și performanța generală a intregului program de e-mail rece.

Nu veți primi returnări de pe acest canal dacă nu puteți primi destinatari pentru a vă deschide e-mailurile. Iată cateva sfaturi pe care le puteți utiliza in timp ce realizați regulile pentru linia de subiect pentru a vă asigura că mesajele dvs. de poștă electronică ies in evidența prospectelor cutie de mesaje:

5. Evitați să utilizați clișeele in liniile subiectului, cum ar fi ciuma

Anumite cuvinte și fraze obositoare au devenit atat de incorporate in linii de subiect, incat au pierdut orice ințeles. Dar pot declanșa filtre de spam.

Cliches, cum ar fi "Aceasta nu este o inșelătorie" și "Cresterea vanzărilor" sunt cuvinte care semnalează filtrele de spam și pot afecta capacitatea de livrare - dacă doriți să le folosiți, faceți-o cu ușurință.

6. Evitați sondarea vanzărilor

Nimănui nu ii place să cumpere de la persoane pe care nu le cunosc - pentru a evita cheia DELETE și nu vinde prea devreme.

7. Adăugați claritate subiectului dvs. și faceți-l exclusiv

Probabil că ați auzit acest lucru de mai multe ori, dar merită să menționați din nou, deoarece oamenii văd doar e-mailul dvs. inainte de a decide dacă să il deschideți sau să il ștergeți.

Deci, cu cat este mai clar subiectul tău, cu atat mai bine vor fi ratele deschise.

8. Adăugați primul nume al destinatarului in linia de subiect

William Shakespeare a spus odată, ce este intr-un nume. Dar cand vine vorba de linii subiect, un nume are totul. Nu trebuie să imi luați cuvantul pentru că am statisticile necesare pentru a dovedi acest lucru nclusiv numele destinatarului in linia subiect poate crește rata deschisă cu 22,2% (Sursa: Adestra )

Previzualizarea utilizării spațiului de text

Preheader-ul este la fel de important ca și subiectul tău ele contează. Dacă nu utilizați eficient acest spațiu atunci pierdeți bunuri imobile valoroase. Mai jos sunt cateva sfaturi pentru optimizarea textului dvs. de previzualizare:

9. Fiți atenți la cuvintele voastre

Cuvintele pot incuraja sau descuraja oamenii să vă deschidă e-mailurile - astfel incat să includă și cuvinte care pot atrage interesul destinatarului și ii vor capta atenția.

10. Faceți-o ușor pe ochi

Utilizați un font ușor de citit pentru textul dvs. prehead.

11. Nu trageți săgeți in intuneric

A / B testați textul de previzualizare exact ca liniile subiectului.

E-mail copie

Copiați problemele. Indiferent cat de creativă este subiectul subiectului dvs. sau cat de bine este scris textul dvs. de previzualizare, dacă copia dvs. de e-mail este lipsită de conținut bine scris, nu veți primi nicio intoarcere din e-mailul rece. Iată cateva sfaturi pentru a vă ajuta să creați o copie bună:

12. Personalizați copia dvs. de e-mail

Trimiterea aceleiași copii către toată lumea din lista dvs. vă poate economisi timp, dar nu vă va obține rezultate. Inainte de a incepe să realizați copia dvs. de e-mail, cercetați perspectiva. Acest lucru vă va ajuta să vă personalizați textul in funcție de nevoile și situația prospectului.

Cele mai multe e-mailuri reci spun același lucru pentru toată lumea - motiv pentru care ratele de conversie sunt atat de teribil de scăzute.

13. Evitați greșelile de copywriting

Greșelile vă pot ucide conversiile - odată ce ați terminat să scrieți copia dvs. de e-mail, recitiți-o - asigurați-vă că nu are greșeli de ortografie și gramatică.

14. Să fie succint

Oamenii nu le place să citească e-mailuri lungi, să-și respecte timpul. Păstrați copia scurtă și clară.

Potrivit cercetărilor, cele mai deschise e-mailuri de vanzări cuprind intre 50 și 125 de cuvinte, cu gama de 75 pană la 100 de cuvinte reprezentand locul vanzari normale.

Acorduri de acțiune (CTA)

Nu contează cat de bune e-mailurile dvs. sunt dacă nu-l indemn pe oameni să ia o acțiune pe care nu o vor lua. Asigurați-vă că includeți un CTA clar in e-mailul dvs. Iată cum puteți face acest lucru:

15. Testați-vă copia CTA

In general, comercianții iși testează exemplarul din linia de subiect, dar rareori testează copia lor CTA testați intotdeauna. Uneori, modificările simple ale copiei pot avea o mare diferență in rata de răspuns și de conversie.

16. Fiți clari și specifici

Inducerea oamenilor să vă deschidă e-mailurile de vanzări este dificilă, dar obținerea acestora pentru a lua măsuri este și mai dificilă. Deci, nu-i spuneți doar să acționeze; faceți absolut clar ce doriți să facă. Mai jos este un exemplu pentru a vă arăta ce să faceți și ce să nu faceți:

CTA: Sunteți disponibil (ă) la un apel rapid (20 de minute) pe 28 august la ora 4 PM WST?

In loc de: Sunteți disponibil (ă) pentru a efectua un apel?

Concluzie

Mesajele de tip e-mail pot fi o modalitate excelentă (ieftină) de a crește numărul de clienți și de conversii - dar nu abuzați de privilegiul respectiv. Fiți grijuliu, fiți relevanți și fiți valoros, iar contactele dvs. vă vor recompensa prin angajarea și transformarea in clienți.

0 Comments

Join Conversation