22 Jan
Marketingul Prin E Mail

Marketingul prin E-mail, Eficientă de a Crește Vânzările in 2021

Pentru prea mulți antreprenori, creșterea rețelelor de socializare a reprezentat scăderea marketingului lor prin e-mail. Aceasta este o greșeală. Marketingul prin e-mail este încă o modalitate extrem de eficientă de a crește vânzările pentru afacerea dvs.

În 2013, 3,6 miliarde de persoane aveau conturi de e-mail. Se estimează că până în 2022, acest număr va crește la 7,3 miliarde de oameni. Social media este o modalitate excelentă de a genera clienți potențiali, dar e-mailul convertește clienții potențiali în clienți.

De-a lungul anilor, marketingul prin e-mail a înregistrat un rap rău din cauza spamului. Dă-ți seama că spam-ul este peste tot, chiar și pe social media. Oamenii încă răspund la tipul corect de e-mailuri.

Antreprenorii inteligenți folosesc marketingul prin e-mail pentru a crea noi afaceri și pentru a transforma clienții în clienți adepti. Marketingul prin e-mail realizat corect este cel mai bun instrument din arsenalul dvs. de marketing.

Frustrarea cu rezultatele e-mailului se întâmplă atunci când antreprenorii folosesc tehnici datate sau s-au bazat prea mult pe social media. Iată șase strategii care vă vor ajuta foarte mult eforturile de marketing prin e-mail.

1. Oferiți un stimulent pentru a determina oamenii să se înscrie.
Antreprenorii cunosc valoarea oferirii unei descărcări digitale gratuite ca stimulent pentru a determina oamenii să se înscrie pe lista lor de e-mailuri. Problema este că majoritatea acestor „cadouri” sunt îngrozitoare.

Autorul bestseller-ului New York Times, Ramit Sethi, spune că conținutul dvs. gratuit ar trebui să fie mai bun decât conținutul plătit al majorității oamenilor. Cu peste 500.000 de cititori lunari, el practică cu siguranță ceea ce predică. Când puteți stăpâni această filozofie, creați clienți pe tot parcursul vieții.

Merită timpul dvs. pentru a crea un cadou gratuit care face ca înscrierea la lista dvs. de e-mailuri să fie o simplă idee. Când cineva primește o valoare bună din conținutul dvs. gratuit, este mai probabil să cumpere conținutul dvs. premium. Veți vedea o creștere dramatică a ratelor de conversie.

2. Folosiți automatizarea.
Unul dintre lucrurile minunate legate de marketingul prin e-mail este că puteți avea campanii automate care rulează 24/7. Puteți configura răspunsuri automate cu servicii precum ActiveCampaign, Mailchimp, Aweber, Infusionsoft și multe altele.

Aceste campanii sunt concepute pentru a prezenta clienților noi companiei dvs. și, în cele din urmă, ceea ce oferă compania dvs. Automatizarea acestor e-mailuri îți eliberează timpul pentru a lucra la celelalte eforturi de marketing.

3. Concentrează-te asupra lucrurilor mărunte.
Multe e-mailuri de la antreprenori nu sunt deschise deoarece le lipsesc câteva dintre elementele de bază:

Titluri Puternice

a. Efectuati cercetări care va ghidează catre cel mai bun moment pentru a trimite e-mailuri.
b. Fiind direct la obiect.
c. Prezentare.
d. Ștergeți clar, efectuarea de ajustări aici și acolo poate crește dramatic ratele de deschidere. Când ai un public captiv, creezi o oportunitate de a închide vânzarea.

4. Trimiteți conținut exclusiv.
Lista dvs. de e-mail ar trebui să se simtă ca un club VIP. Cel puțin o dată pe lună, trimiteți conținut exclusiv pentru lista dvs. de e-mailuri. Ei își vor da seama de valoare și au rămas abonați. Dacă conținutul exclusiv este bun, ei vor recomanda lista de e-mail-uri altor persoane și vor face să fie un punct important să deschidă fiecare e-mail pe care îl primesc de la dvs.

5. Nu vindeți prea mult sau nu vă fie frică să vindeți.
Antreprenorii creează o grămadă de conținut gratuit pentru a crea o listă de e-mailuri. Indiferent dacă este blogul dvs., podcastul sau videoclipurile, acest conținut gratuit vă stabilește autoritatea.

Problema apare atunci când oferiți numai conținut gratuit și nu vindeți în mod regulat. Când ajungeți la vânzare, oamenii renunță la nebunie pentru că i-ați confundat. Nu vor să fie vândute, deoarece le-ați instruit să se aștepte doar la conținut gratuit.

I-ai ajutat să te plaseze în zona prietenilor.

De asemenea, ar trebui să evitați celălalt capăt al spectrului. Riscați să vă prezentați ca comerciant prost, dacă vindeți întotdeauna. Un antreprenor inteligent își va da seama de echilibrul potrivit.

6. Nu încetați niciodată să vă dezvoltați lista.
Fie că aveți o listă de e-mail de 50 de persoane sau 500.000, lucrați întotdeauna la creșterea listei. Oamenii vor veni și vor pleca, astfel încât adăugarea de nume noi este vitală pentru a vă menține sănătos lista de e-mailuri.

Trăim într-o perioadă fără precedent în care Internetul și rețelele sociale au creat oportunități extraordinare de a dezvolta o listă de e-mail a fanilor implicați și a viitorilor clienți. Profitați din plin de social media, seminarii web, videoclipuri, postări de clienți și asocieri în participație pentru a vă dezvolta lista de e-mailuri.

Creșteți acea listă neincetat

Dacă puteți utiliza aceste tehnici pentru a vă îmbunătăți eforturile de marketing prin e-mail, influența și veniturile dvs. vor crește. Utilizați rețelele sociale, dar nu neglijați e-mailul. Încă funcționează și nu dispare.

marketing marketing email marketing e-mail în 2021 cresteti vanzarile online cresteti vanzarile prin marketing oferte pentru a creste vanzarile

0 Comments

Join Conversation