Un Exemplu de Anunt Profitabil

Un Exemplu de Anunt Profitabil

Căutați un model de anunț profitabil și nu știți de unde sa incepeti? Dacă da acest articol este pentru tine, afla ce trebuie sa conțină un anunț pentru a fi profitabil.

Este important ca proprietarii de afaceri să înțeleagă elementele de bază ale scrierii unei reclame bune

  • Ce te face să ieși în evidență
  • Utilizați un titlu puternic
  • Fă-le o ofertă
  • Vorbiți despre beneficii
  • Îndepărtează-le frica
  • Apel la acțiune
  • Fă-l să pară urgent
  • Utilizați Mărturii
  • Folosiți grafice interesante
  • Informații complete de contact

Toate afacerile au nevoie de promovare. Am văzut mii și milioane de lei cheltuiți pe reclame ineficiente, slabe sau de-a dreptul proaste – și vreau să vă scutesc de această durere. Dar, cel mai important, vreau să vă extindeți afacerea și publicitatea eficientă în toate formele ei.

La urma urmei, ai nevoie de noi clienți, deoarece fără ei afacerea ta va eșua. Vestea bună este că principiile de bază ale modului de producere a unei reclame adecvate se aplică practic la orice lucru pe care doriți să îl utilizați ca instrument de promovare.

Aceasta include, dar nu se limitează la:

  • Broșuri
  • E-mailuri
  • Fluturași și alte corespondențe și fișe
  • Reclame în reviste și ziare
  • Reclame online (afișare etc.)
  • Cărți poștale

Site-uri web, inclusiv cele utilizate cu publicitate online. Poate fi nevoie de un pic de încercare și eroare (testare) pentru a crea o reclamă sau o campanie publicitară care funcționează cu adevărat, dar respectarea acestor 11 sfaturi încercate și adevărate vă poate ajuta să obțineți rezultatele pe care le așteptați.

  1. Ce te face să ieși în evidență față de concurența ta? Publicitatea eficientă vă poate ajuta să vă remarcați Oamenii intră tot timpul în contact cu reclame de la toate tipurile de afaceri.

Așadar, ce îi va face pe potențialii clienți să cumpere produsul sau serviciul companiei dvs., în comparație cu a merge cu unul dintre concurenții dvs.? Acesta este ceea ce trebuie să-ți dai seama și pe care să te concentrezi cu reclama ta. Arătați-le clienților potențiali de ce afacerea dvs. este alegerea lor numărul unu și de ce nici nu ar trebui să ia în considerare concurenții dvs. Atunci, există șanse mari să nu o facă.

Ceea ce vorbesc aici este denumit în mod obișnuit în cercurile de marketing „Propunerea unică de vânzare”. În cartea sa excelentă Realitatea în publicitate, autorul Rosser Reeves definește ce este un USP:

Fiecare reclamă trebuie să facă o propunere consumatorului – nu doar cuvinte, produse umflate sau publicitate de vitrină. Fiecare reclamă trebuie să spună fiecărui cititor: „Cumpără acest produs, pentru acest beneficiu specific”.
Propunerea trebuie să fie una pe care concurența nu poate sau nu o oferă. Trebuie să fie unic – fie în marcă, fie într-o revendicare pe care restul zonei de publicitate nu o face.

Propunerea trebuie să fie suficient de puternică pentru a mișca masele, adică pentru a atrage noi clienți, precum și potențiali clienți.

Iată câteva exemple bune de produse cu un USP clar de la Wikipedia:

Cap și umeri: „Scăpați de mătreață”
Domino’s Pizza: „Primiți pizza proaspătă și fierbinte livrată la ușă în 30 de minute sau mai puțin – sau este gratuită”.
FedEx: „Când pachetul tău absolut, în mod pozitiv trebuie să ajungă acolo peste noapte.”
M&Ms: „Se topește în gură, nu în mână”.
Viața Mitropolitană: „Întâlnește-te. Se plătește.”
Southwest Airlines: „Suntem compania aeriană cu tarife reduse”.
Mai sunt multe exemple.

Scopul aici este să vă ajute să vă dezvoltați propriul USP.

Ce te face diferit? Unic? Ce ai tu pe care nimeni altcineva nu are? Acesta este genul de lucru pe care îl cauți.

De exemplu, firma mea de marketing este pe cale să înceapă să lucreze cu un avocat de imigrare și deja văd câteva lucruri care o pot face să iasă în evidență față de concurență. În primul rând, el este un avocat pentru imigrare care este și imigrant. De asemenea, contribuie la o revistă online pentru a-i ajuta pe alții care doresc să imigreze în SUA prin educație. Este o personalitate plină de culoare și instantaneu plăcută. Și, deși nu oferă servicii diferite față de concurenții ei, are câteva moduri unice în care își desfășoară afacerile pe care puțini alții le fac. Intenționăm să folosim toate acestea atunci când dezvoltăm USP-ul ei.

Vă rugăm să rețineți că orice USP este aproape mai bun decât niciunul și că acest lucru se poate schimba și poate fi rafinat mai târziu.

Încă un lucru de reținut este că nu trebuie să fii singurul care face ceva sau livreaza un produs pentru a-l include în USP. Poate fi ceva ce fac alții, dar nimeni altcineva nu promovează cu adevărat.

Scoate un bloc de hârtie și niște pixuri și distrează-te cu asta. Sunt sigur că veți începe să vii cu idei geniale de la început!

  1. Folosiți un titlu puternic: atrageți-le atenția!
    Captarea atenției necesită îndemânare și practică
    Atragerea atenției poate fi și subtilă
    Oamenii scanează lucrurile rapid. Ei intră în contact cu atât de multe reclame în fiecare zi încât nu le pot citi pe fiecare. Acesta este motivul pentru care trebuie să vă asigurați că reclama dvs. chiar atrage și le păstrează atenția.

Faceți asta cu un titlu eficient. Cel mai mare om de publicitate din istorie, David Ogilvy, a spus: „În medie, de cinci ori mai mulți oameni citesc titlul decât citesc textul anuntului. Când ți-ai scris titlul, ai cheltuit optzeci de bani din leul tău.”

Întrebarea pe care trebuie să o pui este „Pe cine încerci să atragi? Ce le-ar atrage atenția?”

Ieri, am primit un buletin informativ prin e-mail de la o firmă de recrutare cu titlul „Voi angaja pe Obama?” În calitate de CEO care este interesat să recruteze noi talente, acest lucru mi-a atras atenția. M-a condus la site-ul lor și am citit întregul articol, aflând despre procesul lor unic. Ca urmare, am solicitat un apel de vânzări pentru săptămâna viitoare.

Toate acestea au venit dintr-un titlu eficient. Am scris scrisori de vânzări care au primit un răspuns extraordinar, în principal datorită titlurilor puternice.

Într-un caz, am ajutat o companie să semneze contracte de peste 1 milion de euro cu o singură scrisoare.

În altul, am obținut o întâlnire de vânzări pentru fiecare 200 de scrisori – și asta pentru un serviciu care a început de la 10.000 euro!

Într-un alt caz, am creat un pliant care a fost trimis către o listă foarte restrânsă, de ultimă generație, de 134 de nume, care a dus la nouă întâlniri de vânzări cu prima corespondență!

Titlurile grozave vin sub mai multe forme. Ogilvy a remarcat odată că va scrie o reclamă în trei ore și apoi va avea nevoie de trei săptămâni pentru a găsi titlul. Unele titluri sunt demne de știri, cum ar fi lansarea unui nou serviciu sau produs. Alții au un beneficiu foarte puternic. Majoritatea sunt specifice, spre deosebire de generale, în faptele lor. Alții folosesc un unghi negativ (cum ar fi „reducerea costurilor” spre deosebire de „creșterea profiturilor”).

Jay Abraham, specialist în marketing online și consultant, a întocmit o listă cu cele mai bune 100 de titluri scrise vreodată.

  1. Fă-le o ofertă pe care nu o pot refuza!
    Consumatorii iubesc un chilipir. Așa că oferă-le unul bun, astfel încât să revină la tine din când în când.

Indiferent dacă oferiți un preț imbatabil, o încercare gratuită, transport gratuit sau un tot ce au nevoie la pachet, vă va ajuta să aveți succes pentru a oferi clienților dvs. o ofertă bună.

Odată ce vii cu oferta ta irezistibilă, asigură-te că îi faci reclamă cu mândrie. Când oamenii văd că ai ceva grozav de oferit, le va fi greu să reziste.

Pentru a determina cât de mult puteți cheltui pentru un produs sau serviciu introductiv, gândiți-vă la valoarea totală a clientului pe durata de viață (CLV), suma de care un client va beneficia o companie în timp, pentru firma dvs.

Un client cu care am lucrat a ezitat inițial să piardă 150 euro în profit pentru un serviciu de introducere pentru a achiziționa un nou client. El a fost extrem de surprins să descopere că acei noi clienți aveau un CLV de 5.000 EURO – un număr de peste 33 de ori investiția inițială în ceea ce privește profitul pierdut. Așa că pierduse 4.850 de euro de fiecare dată când nu a investit cei 150 de euro pentru a obține un nou client.

Acesta este un concept foarte puternic și vă poate face sau distruge afacerea. Pentru a înțelege mai multe, luați câteva minute și vizionați acest videoclip de Jay Abraham.

  1. Vorbește despre beneficii – ce este pentru ei!
    Reclamele ar trebui să se concentreze pe beneficii
    Ah, un beneficiu de dorit
    Este important să explicați caracteristicile produselor sau serviciilor dvs., dar explicarea beneficiilor pentru client este cu adevărat despre ce este vorba. La urma urmei, oamenii sunt mai interesați de ceea ce obțin din serviciile tale decât de ceea ce faci tu. Are sens?

Acest lucru nu este complicat. Iată ce faci pentru a-ți da seama: Enumerați toate serviciile (sau produsele). Pentru fiecare dintre ele, enumerați tot ceea ce face serviciul (funcția).
Apoi, enumerați în continuare care este rezultatul fiecărei caracteristici – beneficiul pentru client.
De exemplu, să presupunem că sunteți contabil fiscal. O caracteristică a serviciului dumneavoastră este că aveți un site web unde clienții se pot conecta și accesa documentele fiscale 24/7. Beneficiul uriaș este că economisește timp și inconveniente pentru client.

  1. Spune-ți știrile: creează un material publicitar!
    Dicționarul Webster spune că un „advertorial” este „o reclamă care imită formatul editorial”. Cu alte cuvinte, este o reclamă care arată ca un articol de știri!

Iată de ce acest lucru este important. Oamenii au de șapte ori mai multe șanse să citească un articol de știri decât o reclamă. Oamenii intră în contact cu reclame obișnuite toată ziua. Nu există într-adevăr niciun stimulent pentru ei să vă citească anunțul dacă nu le oferiți mai mult decât ceea ce oferă ceilalți.

Crearea unui anunț eficient care să atragă atenția și să ofere o mulțime de informații nu este întotdeauna ușoară. Dar un advertorial poate realiza acest lucru, deoarece este mult mai probabil să fie făcut clic pe acesta și să fie citit.

Acest tip de reclamă încurajează cititorii să se intereseze de compania dvs. deoarece include mai multe informații. Cititorii vor să citească mai multe odată ce își dau seama că articolul nu face doar publicitate pentru afacerea dvs., ci îi ajută. De exemplu, anunțul le poate oferi o mulțime de sfaturi, sfaturi și informații și modul în care compania și produsele dvs. îi pot ajuta.

Cel mai bun exemplu care îmi vine în minte este un anunț care a apărut în Wall Street Journal în urmă cu mai bine de 60 de ani. Anunțul a fost difuzat cu titlul „Ce ar trebui să știe toată lumea despre această afacere de acțiuni și obligațiuni” și conținea 6.540 de cuvinte! A fost prezentat în format publicitar și a generat 10.000 de întrebări într-o singură zi. Acum acestea sunt rezultatele!

  1. Îndepărtează-le frica: fă-ți oferta cât mai lipsită de riscuri!
    Oamenii sunt nervoși să-și cheltuiască banii. Există prea mulți escroci și produse de calitate scăzută. Oamenii își fac griji că își vor pierde banii câștigați cu greu atunci când vine vorba de multe produse și servicii.

Dacă oamenii se tem că își vor pierde banii și regretă achiziția, este puțin probabil să-ți cumpere produsul. Dar, dacă elimini aceste îndoieli, oamenilor li se oferă un stimulent să încerce produsul sau serviciul tău.

Prin urmare, este o idee grozavă să oferiți o garanție fără riscuri. Să știi că nu există niciun risc și că nu au nimic de pierdut prin achiziționarea produsului sau serviciului tău este un stimulent puternic la cumpărare. Acest lucru „inversează” riscul și plasează o parte din acesta asupra vânzătorului. Aceasta se numește „inversarea riscului”.

Dacă clienții potențiali știu că își pot primi banii înapoi dacă nu sunt mulțumiți, vor fi mai puțin preocupați de pierderea de numerar și vor avea mai multe șanse să încerce.

În plus, mulți oameni se simt instantaneu mai bine în privința unui produs dacă compania este dispusă să-i susțină. Arată că produsul dvs. merită și că nu vă este frică să îl susțineți cu o garanție fără riscuri.

Aproape toate marile magazine universale (Sears, Bloomingdale’s, Dillard’s, Macy’s, Walmart, Target, Hudson’s Bay din Canada etc.) folosesc inversarea riscurilor și au o garanție de rambursare a banilor pentru produsele lor. Săptămâna trecută, am achiziționat un televizor de ultimă generație de la Best Buy pentru tatăl meu și primul lucru care mi s-a spus a fost că îl pot returna oricând într-o anumită perioadă. Trebuie să-l iubesc.

Alte tipuri de companii fac același lucru. Acum două zile am primit o ofertă pentru un produs de informare care se vinde cu 4.500 euro. Vânzătorul a folosit o strategie de inversare a riscului pentru a promova produsul și pentru a construi încrederea în el și în el. Oferta a cerut doar un depozit de 500 euro care a fost complet rambursabil pentru a testa produsul timp de o lună. Mi-aș primi depozitul înapoi dacă nu credeam că produsul merită în acest timp. O abordare excelentă de inversare a riscului (la fel ca și garanția de rambursare a banilor) și am de gând să-l accept.

  1. „Apelul la acțiune” și a le cere să cumpere – sau nu!
    Nu le spuneți doar clienților potențiali despre ceea ce compania dvs. are de oferit. Încurajați-i să ia măsuri. Spune-le direct să facă clic pe anunțul tău, să-ți comande produsul, să plătească pentru serviciul tău etc.

De exemplu, „îndemnul” dvs. poate încuraja oamenii să vă trimită prin e-mail pentru mai multe informații, să completeze un formular pentru a afla mai multe despre serviciile dvs., să se înscrie în buletinul informativ săptămânal sau lunar prin e-mail sau să vă achiziționeze produsul sau serviciul. Ar putea chiar direcționa utilizatorii să facă clic pe anunțul dvs. pentru a-i duce pe site-ul dvs. web, în ​​loc să se uite doar la reclamă.

Exemplu de îndemn publicitar la acțiune CTA. Trebuie să folosiți cuvinte interesante și un limbaj persuasiv pentru a da acel impuls suplimentar.

Iată un fragment din una dintre cele mai de succes reclame din istorie, o reclamă care a vândut celebra carte „Cum să câștigi prieteni și să influențezi oamenii” în 1937, arătând atât inversarea riscului, cât și chemarea la acțiune.

  1. Faceți-l să pară urgent, oferiți-le un motiv pentru a cumpăra ACUM!
    Nu vrei să plantezi doar sămânța cu reclamele tale, vrei ca oamenii să avanseze și să facă ceva cu oferta ta ACUM.

Când oamenii văd un anunț și se gândesc să încerce o companie mai târziu, ar putea să intenționeze să facă acest lucru. Dar, de cele mai multe ori oamenii merg mai departe cu viața lor și uită totul despre anunț și despre produsul de care ar fi putut fi interesați. Prin urmare, trebuie să încurajezi oamenii să acționeze acum și nu mai târziu.

Puteți crea această urgență în mai multe moduri. De exemplu, puteți face oferta dvs. irezistibilă limitată în timp. Dacă oamenii văd că au doar o anumită perioadă de timp, cum ar fi câteva ore sau zile, pentru a obține o afacere de neuitat de care sunt deja încântați, vor fi mai probabil să facă o mișcare acum decât mai târziu. Mulți oameni presupun că vor putea obține aceeași ofertă mai târziu. Dar dacă știu că nu pot, vor fi mai probabil să accepte înțelegerea acum.

Acesta nu este singurul mod de a crea un sentiment de urgență. De asemenea, puteți aduce un sezon sau un eveniment viitor când produsul dvs. va fi util pentru a-i determina pe oameni să cumpere acum.

Indiferent de modul în care ați putea alege să faceți acest lucru, este important să vă informați clienții potențiali că ACUM este momentul să faceți o mișcare.

  1. Folosiți Mărturii – mărturiile clienților mulțumiți demonstrează dovada
    Da, a fost un somon bun
    Una dintre cele mai importante părți ale creării unui anunț eficient este construirea încrederii și a interesului în compania dvs.

Amintiți-vă că oamenii au multe îngrijorări în zilele noastre, în special atunci când sunt online. Este important să construiți încredere în afacerea dvs., produsele și serviciile sale, astfel încât aceștia să știe că compania dvs. este alegerea potrivită. Puteți face acest lucru arătând că alții în trecut au fost mulțumiți de decizia lor de a cumpăra de la dvs. sau de a lucra cu dvs.

O modalitate excelentă de a face acest lucru este să adăugați o mărturie sau două la anunțurile dvs. de la cei care sunt mulțumiți de compania dvs. și de produsele sale.

Astăzi, nenumărați oameni se bazează pe recenzii online atunci când cumpără noi afaceri, produse și servicii.

Oamenii au încredere în alți consumatori și vor să știe ce au de spus despre o companie. Nu puteți face oamenii să caute recenzii online despre afacerea dvs., dar le puteți oferi aceeași liniște sufletească adăugând o mărturie de la un client actual care este mulțumit de ceea ce aveți de oferit. Văzând că alți consumatori, care sunt la fel ca ei, sunt mulțumiți de produsul dvs., poate încuraja clienții potențiali să vă dea o încercare.

  1. Folosiți grafice interesante
    Oamenii sunt vizuali.

Textul simplu pe un fundal simplu poate fi plictisitor. Oamenii nu vor întotdeauna să citească tot ce a fost scris într-un anunț sau într-un articol.

Puteți apela la interesul vizual pe care îl au clienții dvs. adăugând elemente grafice interesante la reclamele dvs. De exemplu, poți posta o poză cu ceea ce ai de oferit sau poți posta ceva care va atrage atenția. Puteți face singuri fotografiile sau puteți căuta online imagini fără drepturi de autor și fără costuri. Indiferent, adăugarea a ceva vizual va ajuta să atragă mai multă atenție și interes pentru compania dvs.

  1. Completează informațiile de contact
    Nu ați crede de câte ori am văzut reclame, reclame adesea scumpe, afișe, panouri publicitare etc. fără informații clare de contact ale companiei.

Nu face această greșeală. Le-ați spus ce vindeți, acum spuneți-le de unde să-l cumpere. Orice altceva este o risipă de bani.

Ar trebui să utilizați anunțurile pentru a lega oamenii la site-ul dvs. pentru mai multe informații, ca parte a informațiilor de contact. Acest lucru este imperativ din mai multe motive.

În primul rând, dacă oamenii vă verifică site-ul și sunt impresionați de el, aveți șanse mai mari să-i transformați în clienți reali.

În al doilea rând, puteți urmări performanța anunțurilor dvs. și ce clienți potențiali sunt generați pe site pentru a vă face o idee despre cât de bine funcționează campania dvs. Deci, dacă nu obțineți rezultatele pe care le căutați, veți ști unde trebuie să faceți modificări.

Întotdeauna Livreaza

Amintiți-vă că ar trebui să livrați întotdeauna în exces atunci când vine vorba de clienții dvs. Crearea unui anunț eficient este grozavă, dar reclamele tale nu te vor duce departe dacă nu-ți faci clienții fericiți. Prin urmare, ar trebui să vă concentrați pe oferirea tuturor clienților dumneavoastră cu cea mai bună experiență posibilă.

Dacă livrați întotdeauna mai mult decât se așteaptă ei, atunci nu trebuie să vă faceți niciodată griji că cineva va fi dezamăgit. Apoi, vei vedea clienții tăi revenind din când în când și vor fi mai probabil să le spună prietenilor despre compania ta.

Iesi în evidență

Aceste 11 sfaturi pentru crearea unei reclame eficiente pot ajuta promoțiile tale să se ocupe de cele ale concurenței. Veți putea face reclame atrăgătoare, care vor face oamenii entuziasmați de ceea ce aveți de oferit. Acest lucru vă va ajuta să vă îmbunătățiți rata de conversie de a transforma clienții potențiali în clienți reali. Publicitatea este importantă și publicitatea bună este cea care vă va ajuta compania să reușească.

close

🕶 Relaxează-te!

Ridică-ți picioarele și lasă-ne pe noi să facem munca grea în locul tău. Înscrie-te pentru a primi ultimele noastre oferte direct în căsuța ta de email.

Nu vom face niciodată spam și nu îți vom distribui adresa de email.
Află mai multe în politica noastră de confidențialitate[/link].

2 comentarii la „Un Exemplu de Anunt Profitabil

  1. Va super multumesc pentru acest articol, am cautat mult un articol explicativ ca acesta, este foarte bun si ajutator pentru a intelege cum poti crea un anunt care sa mearga direct la conversie.

  2. Și noi vă mulțumim pentru ca ați vizitat directorul nostru și nu uitați sa va abonați la postarile viitoare, promit că vom veni si-n viitor cu articole întotdeauna de mare interes.

Comentariile sunt închise.