16 Jan
Anunturile Incluzive Afecteaza Comportamentul Consumatorilor Potrivit Noilor Cercetari

Anunțurile Incluzive Afectează Comportamentul Consumatorilor, Potrivit Noilor Cercetări

Shelley Zalis, CEO al Quotientului feminin, o afacere deținută de o femeie angajată în promovarea egalității, împărtășește rezultatele unui nou studiu, care urmărește să înțeleagă mai bine influența marketingului incluziv asupra comportamentului consumatorilor.

Femeia Citată mai sus s-a asociat cu Google și Ipsos în vara trecută pentru a face sondaje la aproape 3.000 de consumatori americani din diverse medii, pentru a ințelege percepțiile legate de diversitatea și includerea in publicitate. Cu ajutorul unui specialist SEO din cadrul departamentului de Marketing Online Weryon SEO Romania am tradus acest articol si l-am adapatat in limba romana, in cazul unor greseli gramaticale strecurate accidental in timpul traducerii ne cerem scuze.

Shelley Zalis, citam: „Echipa mea și cu mine am întrebat oamenii despre factorii care cred că sunt importanți pentru ca campania publicitară a unei mărci să fie considerată diversă sau incluzivă. Mai exact, am intervievat respondenții despre 12 categorii: identitate de gen, varstă, tip de corp, rasă / etnie, cultură, orientare sexuală, tonul pielii, limbaj, apartenență religioasă / spirituală, capacitate fizică, statut socio-economic și aspect general.

Am aflat că oamenii sunt mai susceptibili să ia in considerare sau chiar să cumpere un produs după ce au văzut un anunț despre care cred că este divers sau inclusiv (cu referire la cele 12 categorii discutatein acest studiu). De fapt, 64% dintre cei chestionați au spus că au intreprins un fel de acțiune după ce au văzut un anunț pe care il considerau divers sau inclusiv. 1 Acest procent este mai mare in randul grupurilor de consumatori specifici, inclusiv consumatorii Latinx + (85%), Negri (79%), Asia / Pacific Islander (79%), LGBTQ (85%), milenari (77%) și consumatori adolescenți (76%)” .

Sursa: Google / Ipsos, SUA, Studiu de marketing incluziv, din 2.987 consumatori americani cu varste cuprinseintre 13 și 54 de ani, care accesează internetul cel puțin lunar, august 2019.

Acțiune

Cele opt acțiuni legate de produs pe care oamenii le-au putut selecta au fost: cumpărate sau planificate să cumpere produsul sau serviciul; considerat produsul sau serviciul; a căutat mai multe informații despre produs sau serviciu; prețuri comparate pentru produs sau serviciu; a intrebat prietenii sau familia despre produs sau serviciu; a căutat evaluări și recenzii ale produsului sau serviciului; a vizitat site-ul mărcilor sau pagina social media; și a vizitat un site / aplicație sau magazin pentru a verifica produsul.

Consumatorii se așteaptă ca mărcile să fie incluzive și să reflecte realitatea vieții lor in publicitate.
Dintre diferitele grupuri chestionate, respondenții LGBTQ și Black au exprimat cea mai puternică preferință pentru reclame diverse și inclusive. De exemplu, 69% dintre consumatorii negri spun că sunt mai susceptibili să cumpere de la o marcă a cărei publicitate reflectă pozitiv rasa / etnia lor. 2

„Avem acum generații de consumatori care sunt din ce în ce mai multiculturale prin intersecționalitatea rasei, sexului, etniei și orientării sexuale. Acest studiu ne-a spus clar că acești consumatori se așteaptă ca mărcile să fie incluzive și să reflecte realitatea vieții lor in publicitate ”, a spus Virginia Lennon, VP senior Ipsos al Centrului Multicultural pentru Excelență și unul dintre cercetătorii principali ai studiului.

Modul in care autenticitatea joacă un rol in percepții

De-a lungul studiului, am intrebat și oamenii despre percepțiile lor despre autenticitate in marketing. Am constatat, de exemplu, că 71% dintre consumatorii LGBTQ au spus că sunt mai susceptibili de a interacționa cu un anunț online care reprezintă autentic orientarea lor sexuală. 3

„Nu este suficient să punem un curcubeu pe un produs și să-l numim strategie de marketing”, a spus Sarah Kate Ellis, președinte și CEO al GLAAD, o organizație media nonprofit și lider care susține comunitatea LGBTQ. „Brandurile trebuie să ia inițiativa de a reflecta lumea in care trăim, prezentand o gamă largă de identități diverse în cadrul comunității LGBTQ. Aceasta include persoanele transgenre și non-binare, precum și părinții gay și lesbiene cu copii. Atunci cand o femeie trans de culoare este reprezentată intr-o reclamă sau publicitate, ea creează ințelegere și trimite un mesaj de validare pentru persoanele trans de pretutindeni. "

In mod constant, cele mai eficiente și mai eficiente reclame oglindesc consumatorii cu reflecții pozitive.
Noile cercetări din intreaga industrie indică descoperiri similare. Recent, Alianța pentru marketing incluziv și multicultural ( AIMM ) a lansat măsura sa de impact cultural Insights ( CIIM ) in parteneriat cu NBCUniversal.

„Am descoperit că anunțurile extrem de relevante depășesc ochiul și recunosc diversitatea și includerea. In mod constant, cele mai eficiente și mai eficiente reclame oglindesc consumatorii cu reflecții pozitive. Aceste anunțuri sporesc percepția mărcii, cresc eficacitatea mărcii și ridică in mod semnificativ intenția de achiziție și loialitatea ”, a declarat Carlos Santiago, co-fondator al AIMM.

„Deveniți piața pe care o căutați”

Pentru a afla mai multe despre modul in care brandurile pot aplica ideile acestui studiu, am luat cunoștință de Del Johnson, director la Backstage Capital, o firmă de capital de risc care a investit peste 5 milioane de dolari in companii fondate de femei, oameni de culoare și antreprenori LGBTQ. .

„Dacă doriți să intrați pe piețe diverse, organizația dvs. trebuie să devină piața pe care o căutați”, a spus Johnson. „Cu cat există mai multă distanță culturală intre echipa ta și piață, cu atat vei avea mai puțin capacitatea de a executa. Toți cădem in prejudecăți particulare. De aceea, trebuie să aveți in sală oameni competenți din punct de vedere cultural care să aibă puterea de a afecta deciziile. Aducand talentele celor care, in mod tradițional, au fost trecute cu vederea, deblochezi adevărata expresie creatoare - și construiești o organizație capabilă să-și verifice prejudecățile. "

La Quotientul feminin, am văzut că brandurile pot face bine și se pot descurca bine in același timp, dacă practică ceea ce predică cu o voce și o consecvență autentice. Promisiunea unei mărci ar trebui să fie aliniată la cultura mărcii. Oamenii pot simți cand un brand spune doar ceea ce trebuie să spună versus mesajul cu adevărat. In cele din urmă, mărcile trebuie să iși consolideze propunerea de valoare din interior, dacă doresc cu adevărat să conducă la schimbare.

Sursa: https://www.thinkwithgoogle.com/consumer-insights/thought-leadership-marketing-diversity-inclusion/

Google Marketing Stiri Ultimele Studii Google Privind Achizitia Consumatorilor

0 Comments

Join Conversation