01 Apr
Compania Mea Google Sau GMB

Compania mea pe Google: Ghidul final pentru a vă optimiza listarea GMB în 2020

Compania mea pe Google: Ghidul final pentru a vă optimiza listarea GMB In 2020. Un pas esențial pentru orice afacere care Incearcă să se poziționeze in vanzarile digitale de succes pe plan local este să includă Compania mea pe Google (GMB). folosit si In strategia locală de SEO folosita de Weryon Web Development Romania.

In această postare, vom analiza modul In care puteți obține un pas In fața concurenței dvs. prin optimizarea listării dvs. Compania mea pe Google!

Anunțurile de pe Compania mea pe Google pot fi create numai pentru Intreprinderile care au fie o locație fizică pe care clienții le pot vizita, fie călătorii pentru a vizita clienții unde sunt. Puteți citi liniile directoare complete aici.

„28,88% dintre consumatorii care caută un tip de afacere locală pe un dispozitiv mobil apelează sau merg la acea afacere In 24 de ore.” - Nectafy

Ce este compania mea Google?

Compania mea Google sau GMB, la care se face referire deseori este un instrument gratuit al prietenilor noștri de la Google. Un cont GMB verificat vă permite să gestionați modul In care apare afacerea dvs. In Căutarea Google și pe Hărți. Țineți cont de ceea ce caută utilizatorii dvs. și puteți crea o listare GMB optimizată care vă va aduce In fața concurenților In mod organic.

Revendicați și verificați afacerea in Google

Primul pas este să revendicați și să verificați Lista dvs. de afaceri Google. Revendicați-vă afacerea. In caz contrar, nu veți apărea pe hărțile și listările locale.

Ca și alte Inregistrări de afaceri, cum ar fi Yelp, trebuie să revendicați Inregistrarea Inainte de a putea gestiona și optimiza. Dacă nu există o listă pentru compania dvs., puteți crea o listă și o puteți trimite pentru verificare și aprobare. Pentru a Incepe, accesați https://www.google.com/business pentru a solicita Inregistrarea.

Unele avantaje devin disponibile odată ce revendicați Inregistrarea, inclusiv:

Personalizarea și menținerea informațiilor despre companie, Răspuns la recenziile clienților, Adăugarea de imagini la Inregistrarea dvs., Accesarea informațiilor despre modul In care oamenii și-au găsit afacerea, câte persoane au apelat folosind numărul listat și modul In care oamenii au căutat afacerea dvs. Intreprinderile care verifică listarea lor sunt de două ori mai susceptibile să fie considerate de renume de către consumatori

Următorul ... verificați-l.

„Intreprinderile verificate sunt de două ori mai susceptibile să fie considerate de către utilizatori cu reputație.” - Google

Verificarea vă ajută să asigurați exactitatea informațiilor despre compania dvs. pe Google Verificarea vă protejează, de asemenea, de oricine ar putea reprezenta altfel ca reprezentant al afacerii dvs. Până la finalizarea verificării, nu veți putea modifica informațiile despre companie care apar pe produsele Google. Pentru majoritatea afacerilor, verificarea Inseamnă să solicitați, să primiți și să citiți o carte poștală de verificare de la Google. Puteți citi mai multe despre verificare aici.

Scăpați de listele duplicate

Asigurați-vă că nu există Inregistrări duplicate. Este posibil ca angajații dvs. sau o agenție cu care compania dvs. a lucrat anterior să fi creat mai multe pagini Google+ pentru afacerea dvs. Ștergeți-le și luați notă de URL-ul dvs. oficial al afacerii mele Google.

Nu face această eroare GMB. Aici se opresc majoritatea companiilor. Aceștia Iși revendică contul de Afaceri Google, adaugă detaliile minime și Il abandonează. Nu ai terminat. Revendicarea contului dvs. este punctul de plecare.

Acum trebuie să-l optimizați. In restul acestei postări, trecem peste tot ce puteți face cu contul dvs. GMB și cum să-l optimizați!

Puneți lista dvs. GMB la nivelul următor!

Completați toate informațiile din Cererile Google
Pe măsură ce faceți clic pentru a configura și revendica contul, asigurați-vă că completați toate informațiile solicitate de Google. Asigurați-vă că NAP-ul dvs. (nume, adresă și telefon) sunt actualizate. Este esențial ca PNA dvs. să fie consecvent In fiecare loc In care Il aveți online. Aceasta Inseamnă că dacă utilizați Main St. Intr-un director, nu se poate spune Main Street In altul. Desigur, veți dori ca numărul dvs. de telefon local listat pentru consecvența NAP, Insă, dacă aveți un număr de telefon de urmărire, acesta trebuie utilizat ca număr principal și numărul local trebuie să fie numărul secundar.

Numerele de urmărire sunt excelente pentru că vă oferă informații despre cine apelează, de unde apelează, cum au găsit numărul dvs. și elimină telefoanele și alte apeluri spam.

Optimizați descrierea GMB:

Utilizați cuvintele cheie pe care doriți să rang fo r , un subiect de conversație, și nu overstuff
Adăugați informații care vă diferențiază de concurență
Descrieți produsele și serviciile pe care le oferiți
Asigurați-vă că alegeți categoriile potrivite pentru afacerea dvs., este important ca punctul dvs. principal să fie gândit (nu ezitați să cercetați care sunt categoriile competiției dvs. pentru anumite idei)

Adăugați cât mai multe informații și media la care vă puteți gândi:

  • Imagine de profil
  • Copertă fotografie
  • Zonele pe care le servești
  • Ore de funcționare
  • Când a fost fondată compania dvs.
  • Numar de telefon
  • Videoclipuri
  • website

Unul dintre primele lucruri pe care clienții dvs. le vor observa atunci când Iși caută afacerea este poza de profil. Asigurați-vă că fotografiile dvs. arată profesional.

Ne vom scufunda In imagini mai detaliat mai târziu, dar este important să remarcăm cât de esențiale sunt. A fost găsit un studiu Synup : listele cu fotografii au o probabilitate de 2 ori să fie considerate de Incredere și să obțină 35% mai multe clicuri. De asemenea, este esențial să Ințelegeți că oricine poate „sugera o modificare” listării dvs. Acest lucru face vitală ca informațiile dvs. să fie corecte pentru prima dată. Deoarece nu doriți ca oamenii aleatori să facă schimbări. Trebuie să vă conectați periodic la tabloul de bord al Afacerii mele Google pentru a vă asigura că toate detaliile companiei sunt corecte.

Furnizați-vă zona de servicii (dacă serviți clienții la locațiile lor)

Nu toate Intreprinderile locale Iși servesc clienții de pe un magazin de cărămidă și mortar. Unele companii operează de la o adresă de domiciliu. Altele sunt mobile și nu au o magazie pe care clienții o vizitează. Dacă afacerea dvs. nu servește clienții la adresa sa, ar trebui să o enumerați ca o afacere de servicii pe Google.

Veți avea doar 20 de sloturi de completat atunci când vă dedicați zonele de servicii, deci alegeți-le cu Ințelepciune. Asigurați-vă că locația dvs. de serviciu principal este In locul principal.

Modificați profilul dvs. de afaceri

Dacă oricare dintre informațiile dvs. trebuie ajustată sau doriți să adăugați la profilul dvs. de afaceri, vă puteți autentifica oricând. In timp ce vă conectați la tabloul de bord GMB, faceți clic pe „informații”, făcând clic pe creionul de lângă câmpul pe care doriți să Il modificați, făcând modificările dvs., apoi alegeți „aplicați”.

Reglați locația Pin a hărții

După ce v-ați verificat adresa, priviți locația dvs. pe hartă și asigurați-vă că marcatorul este la locul potrivit. Dacă nu se află In locația corectă, conectați-vă la contul dvs. de afaceri Google. Apoi, utilizați bara laterală pentru a găsi și faceți clic pe „Informații”. Veți vedea o opțiune pentru a vizualiza Inregistrarea dvs. fie In Căutarea Google, fie pe Google Maps. Faceți clic pe „Hărți Google” și puteți muta pinul de locație In locul său corect.

Motive comune pentru care afacerea dvs. nu apare In Google Maps

Dacă afacerea dvs. Google nu este verificată, nu veți apărea In Google Maps.
Contul dvs. Compania mea pe Google a fost suspendat.
Folosești spațiu de birou comun.
Ești situat prea departe de centrul orașului.
Orele GMB deschise
Actualizați-vă orele de afaceri când este nevoie
Multe afaceri Iși schimbă orele pe tot parcursul anului. Asigurați-vă că orele reflectă momentele de funcționare. Recenziile pot influența vizibilitatea afacerii dvs. locale In căutarea online. Recenziile care menționează produsele și serviciile acordă această optimizare și pot ajuta afacerea dvs. să apară pentru căutări specifice de produse sau servicii locale, potrivit Search Engine Watch.

Pași pentru obținerea mai multor recenzii Google:

Cere-le. Accesați clienții / clienții fericiți și cereți o recenzie. Arată-i cum. Nu toată lumea cunoaște pașii exacti pentru a lăsa o recenzie Google. Cheia este să le spui / să le arăți exact cum să lase o recenzie, astfel Incât să nu găsească sarcina „prea dificilă” și să renunțe. Iată pașii pentru a lăsa o recenzie Google:
Conectați-vă la Google (cont Gmail)
Căutați compania pe care doriți să o analizați pe Google
Faceți clic pentru a lăsa o recenzie
Selectați o clasificare de stele, scrieți recenzia și trimiteți-o
Sfat Pro : Oferiți-le linkul direct (va trebui să fie conectat la Google).

Caută-ți afacerea pe Google (ar trebui să faci acest lucru departe de locația ta pentru ca informațiile GMB să fie afișate In partea dreaptă)
Dați clic pe secțiunea „recenzii” din informațiile GMB
Dați clic pe „scrieți o recenzie”
Selectați Intregul link URL din partea de sus și copiați-l. Acesta este linkul pe care Il oferiți clienților dvs.
Puteți scurta linkul pentru a-l face mai prezentabil, aruncându-l Intr-un instrument de scurtare a linkurilor, cum ar fi https://bitly.com/ , https://tinyurl.com/ sau https://goo.gl/
Amintește-le. Este ușor pentru oameni să uite că le-ați cerut să lase o recenzie. Așadar, trimiteți-le un memento amical.
Răspundeți la recenzii (chiar și la cele negative)!
Dacă doriți să vă ajutați să influențați ceea ce clienții dvs. scriu In recenzia dvs. pentru a reda cuvinte cheie de calitate, puneți Intrebări pentru a răspunde lor, cum ar fi, ce locație ați vizitat și ce serviciu specific ați utilizat. Acest lucru le va oferi o mică apăsare pentru a utiliza cuvinte care vă vor ajuta SEO.

"44,6% dintre oameni au spus că ar fi mai probabil să viziteze o afacere dacă proprietarul ar răspunde la recenzii negative." - Revizuirea Trackers

Adăugați imagini

„Companiile cu fotografii văd cu 35% mai multe clicuri pe site-ul lor web și cu 42% cereri mai mari de indicații de conducere In Google Maps.” - Google

Există mai multe tipuri de fotografii pe care le puteți adăuga la Inregistrare:

  • Poza de profil
  • Copertă fotografie
  • Fotografii suplimentare

Fotografiile trebuie să aibă o lățime de cel puțin 720 pixeli cu 720 pixeli și fie un JPG sau PNG.

Asigurați-vă că imaginile dvs. vor apărea așa cum ar trebui atât pe dispozitive desktop cât și pe dispozitive mobile. Dacă imaginea dvs. este prea mare, Google o va decupa fără să se gândească la aspect, astfel Incât clienții dvs. ar putea să vadă o jumătate de bol de supă dacă nu sunteți atenți.

Nu știi ce poze să folosești? Iată câteva sugestii:

  1. Fotografii exterioare (Google recomandă minimum 3)
  2. Fotografii interioare (Google recomandă minimum 3)
  3. Fotografii de produs sau serviciu (Google recomandă o fotografie pentru fiecare produs sau serviciu)
  4. Fotografii de echipă și fotografii care arată cultura companiei dvs. (Google recomandă cel puțin trei fotografii care arată echipa de conducere și angajații dvs.)
  5. Camere de birou
  6. Fotografii de eveniment

Adăugați videoclipuri Google de afaceri
Puteți adăuga și videoclipuri.

Videoclipurile Incărcate de dvs. vor apărea sub fila „De la proprietar”, iar videoclipurile Incărcate de client vor apărea sub fila „De către client”.

Toate videoclipurile vor apărea sub fila „Video”, unde puteți șterge orice videoclipuri.

Pentru utilizatorii de căutare și hartă, videoclipurile vor apărea la fel ca fotografiile.

Videoclipurile trebuie să fie:

30 de secunde sau mai scurt
100 MB sau mai mici
Rezoluție 720p sau mai mare

Funcția butonului de rezervare
Funcția butonului de rezervare Google vă poate ajuta compania să iasă In evidență de mulțime. Dacă aveți un tip de afacere care se bazează pe clienții care fac programări și utilizați software integrat de programare, acum oamenii pot rezerva o Intâlnire cu afacerea dvs. direct din lista dvs. Compania mea pe Google.

Postări Google

Postările sunt o modalitate excelentă de a Incuraja căutătorii să facă clic pe site-ul dvs. web sau de a Incuraja căutătorii să ia alte acțiuni. Apelurile la acțiune includ „Rezervare”, „Comandă online”, „Cumpărați”, „Aflați mai multe”, „Inregistrare” și „Obțineți ofertă”.

Lucruri de care trebuie să se țină cont in postările din Google:

Imaginile apar In rapoarte 4: 3, deci asigurați-vă că imaginea dvs. este corectă. S-ar putea să fie nevoie să testați câteva imagini.
Doar primele 100 de caractere vor apărea In panoul de cunoștințe, deci faceți-le să conteze.
Puteți avea până la 10 postări simultan, dar vor fi afișate doar cele mai recente două, iar următoarele vor fi disponibile In format carusel.
Postările durează doar șapte zile

Intrebări și răspunsuri

Utilizatorii pot pune Intrebări chiar pe panoul dvs. de cunoștințe. Acesta este privit de unii proprietari de afaceri din zonă.

Cum să câștigi cu Intrebări și răspunsuri:

Puneți și răspundeți la propriile dvs. Intrebări (garantez că concurența dvs. nu face acest lucru). Nu treceți peste bord cu asta, dar cunoașteți Intrebările comune pe care le pun oamenii, așa că postați câteva Intrebări și răspundeți-le din contul de afaceri.
Supraveghează Intrebările și răspunde-le prompt. Setați notificări pentru a verifica In secțiunea Q&A.
Fii de ajutor și concis atunci când răspunzi. Nu scrieți un roman.
Asigurați-vă că marcați orice Intrebări sau comentarii necorespunzătoare.
Rețineți că oricine poate pune o Intrebare și oricine poate răspunde la această Intrebare. Așadar, dacă profitați de această parte a GMB, rămâneți mai sus. Vrei să fii sigur că răspunsurile la Intrebări sunt corect, respectuos și In timp util. Preia controlul dialogului, este afacerea ta, o știi cel mai bine. Puteți pune Intotdeauna (Intrebări frecvente) și răspunde la ele.

Eliminarea confuziei In jurul afacerii mele Google vs. Google Place for Business vs. Google+

Oh, băiete, se pare că există confuzii In jurul lor. Hubspot a făcut o treabă excelentă In abordarea asta Intr-o postare recentă: Dacă sunteți confuz cu privire la numeroasele nume și opțiuni pentru gestionarea prezenței dvs. Google, aveți dreptul să fiți. Google Locații a fost instrumentul Google pentru proprietari pentru a-și gestiona profilurile de afaceri, dar a fost retras In 2014. Acum, Compania mea Google este centrul principal pentru a gestiona modul In care afacerea dvs. apare pe Căutarea Google, pe Hărți și Google+.

Deci, ce este Google+? Este rețeaua socială Google (cel mai apropiat exemplu este probabil Facebook). Puteți să vă alăturați sau să porniți Comunități - grupuri publice sau private organizate In jurul unei teme, cum ar fi Knitting - și să urmați sau să creați Colecții - gândiți forumuri Pinterest.

Un cont Google+ pentru afacerea dvs. vă permite să interacționați cu grupuri de nișă și să postați imagini și actualizări. Cu alte cuvinte, este ca o pagină de Facebook pentru afacerea ta. Puteți accesa contul Google+ din tabloul de bord Compania mea pe afacerile mele Google (dar un cont Google+ nu este necesar pentru a avea un cont GMB).

- Hubspot.com

Google My Business Perspective

Google My Business Insights vă poate spune:

Cum găsesc clienții afacerea dvs. (căutări directe sau descoperire)
Unde pe Google clienții dvs. găsesc Inregistrarea dvs. (Căutare vs. Hărți)
Acțiunile pe care clienții dvs. le desfășoară cu privire la Inregistrarea dvs. (vizitând site-ul dvs., făcând clic pe indicații, răsfoind galeria foto, vă sună)
Domenii pe care le trăiesc clienții (pe baza interogărilor de direcție)
Apeluri telefonice totale și timp In care clienții apelează

GMB la telefon
Management ușor
Acum , că știți dedesubturile de GMB asigurați - vă că stați pe partea de sus a Inregistrările. Există o aplicație Google My Business disponibilă atât pentru Apple, cât și pentru Android.

Utilizați aplicația GMB pentru:

Actualizați informațiile de contact, descriere, ore și locație
Publicați stările și fotografiile
Consultați informațiile de căutare
Material bonusGhidul final și lista de verificare pentru compania mea Google
Puneți lista dvs. GMB la nivelul următor!

Compania mea pe Google GMB SEO Compania mea Google sau GMB

0 Comments

Join Conversation