08 Jan
De Ce Este Esential Ca Marile Agentii Sa Aiba Libertatea De A Pivota

De ce este esențial ca marile agenții să aibă libertatea de a pivota

Peisajul agenției și publicitatea este în flux - dar unde unii văd perturbări, alții văd oportunitate. Acestea sunt schimbătoarele de jocuri, modelele de industrie și remorcătoarele. Bine ați venit la „Out Of Office”, o serie în care intervievăm liderii agențiilor despre ce urmează.

În acest episod, Josh Krichefski, CEO MediaCom EMEA, se alătură directorului general al agențiilor și partenerilor Google, Matt Bush, la studioul de fitness 3 Triburi din Londra.

Urmăriți pentru a vedea cum unul dintre cei mai respectați lideri ai publicității se adaptează la noile cerințe ale clienților, promovând sănătatea mintală la locul de muncă și obținerea celor mai bune din punct de vedere tehnologic.

3 preluări cheie de la Josh: Provocările provin din locuri din care nu au venit niciodată. Aveți de ales - puteți trata aceste provocări ca pe o amenințare sau ca o oportunitate. La MediaCom este din urmă; ei ne încurajează să ne schimbăm și să ne dezvoltăm afacerea. Atâta timp cât libertatea și autonomia sunt acolo, puteți pivota, indiferent de mărimea organizației.

Oamenii fericiti inseamna în primul rând, rezultate mai bune. Aceasta a fost filozofia noastră timp de 15 ani. Un mod în care am făcut acest lucru este cu „povești de sănătate mintală”. A început cu cinci persoane care își împărtășeau experiențele de sănătate mintală în e-mailuri la nivelul companiei. A fost destul de curajos, dar toată lumea le-a citit și oamenii au răspuns foarte pozitiv. Ceea ce a făcut peste noapte a fost să rupă barierele și a creat o atmosferă despre care a fost bine să vorbim. Și o echipă fericită și sănătoasă este bună pentru afaceri.
Ar trebui să ne regândim ziua tradițională de lucru pe care am vrut să o implementez asupra oamenilor, așa că am spus: „Poți lucra orele pe care vrei să lucrezi, poți lucra acolo unde vrei să lucrezi, atâta timp cât îți livrezi KPI-urile.” Eu de asemenea, le-a spus oamenilor să nu trimită prin e-mail colegii după ora 19:00. Oricât de ocupat sunt în timpul zilei, dorm mai bine dacă nu citesc emailuri după ora 19:00. Este mai sănătos.

Accesați miercurea viitoare pentru a urmări următorul episod din Out Of Office. Pentru a vedea gama completă de lideri din industrie și subiectele pe care le vor aborda, vizitați aici.

Sursa: https://www.thinkwithgoogle.com/intl/en-gb/marketing-resources/industry-perspectives/why-its-critical-that-big-agencies-have-the-freedom-to-pivot/

Marketing de conținut perspective industrie SEO

0 Comments

Join Conversation